2011-01-29
 07:58:30

Alingsås

Jag har sökt en lgh i Alingsås. Tänk om jag skulle ha lite tur för en gång skull å kankse få den?
Ser fin ut på planritningen iaf. Då behöver jag bara skaffa mig ett jobb också så jag kan för betala den. Haha.
Fats jag skulle ju fortfarande tycka de va bättre om Emmelie flyttade in med mig i en större lgh;)



Emmelie

Haha de kan jag tänka mig du tycker.. Femman eller? ;)



PUBLICERAT: 2011-01-29, 18:03:38 | URL: http://emmgus.blogg.se/
Lena

Åh va spännande!!

Hoppas du får den, vore otroligt roligt att få ha dig lite mer nära <3

Kram


stin

Hujeda mej så glad ja blir!!! vill ha dej närmre nu!!!! håller ALLA tummar, jag och Gunvar!!!


Emmelie

Alltså okej jag söker den. Men grejen e att om vi ska betala en tredjedel vad så blir de mer än vad vi betalar nu :/ Och de kommer inte funka ekonomiskt. Och sen under vintrarna, hur gör man då? När du är iväg..

:( Tror de blir för dyrt...



PUBLICERAT: 2011-01-31, 06:16:32 | URL: http://emmgus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: